Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Behøver en virksomheds hjemmeside eller en personlig hjemmeside at være SEO-optimeret? Ja, hvis den skal være synlig for kunder eller fans, så er det i dag afgørende at få hjemmesiden SEO-optimeret. SEO eller søgemaskineoptimering betyder, at man målretter hjemmesiden efter nogle bestemte Google-kriterier, som betyder, at hjemmesiden bliver vist øverst i søgningen. Uanset om det er sko, cykler eller en bestemt kunstner, som en Google-bruger søger efter, så vil han eller hun typisk kun klikke ind på de øverste resultater i søgeresultatlisten. Det betyder, at en virksomheds hjemmeside eller en personlig hjemmeside skal være SEO-optimeret, så den får en topplacering.

Hvad dækker SEO-optimering over?

SEO eller søgemaskineoptimering består bl.a. af at finde de mest relevante søgeord, og dem kan man f.eks. finde frem til ved at kigge på Google Autofill eller Google relaterede søgninger, så man kan se, hvad andre har søgt på. Andre kriterier, som har betydning for, om Google indekserer hjemmesiden højt i resultatlisten er, at teknikken på hjemmesiden er i orden, og at sikkerheden er høj. Hos den professionelle SEO-ekspert Klikko finder man mere information om betydning af SEO. Her kan man også altid få et godt tilbud på SEO-optimering, og man er garanteret effektive og hurtige resultater til favorable priser.